Bestellen
Bestel procedure 152 Living
Wat leuk dat je een bestelling bij ons wilt plaatsen. Na het selecteren van de producten die je wilt hebben en het te hebben toegevoegd aan je winkelmand en betalen. Na dat gaan wij aan de slag met je bestelling we gaan er zorgvuldig mee op en we pakken je pakket goed in. Op deze pagina nemen we je mee in de bestel proceduren en hoe het in zijn werking gaat.
Stap 1. Gegevens
Hier vul je je gegevens in. Doe dit zorgvuldig en zorg er voor dat je de juiste adresgegevens hebt ingevuld. Controleer je gegevens goed na. De bestelling kunnen wij namelijk niet aanpassen.
Stap 2. Kies verzenden of ophalen.
Wij verzenden standaard met PostNL pakketservice. Op werkdagen voor 12.00 uur besteld is de zelfde dag verzonden (Op Za en Zo kunnen verzenddagen anders zijn). Wij streven er naar dat jouw bestelling in 1 a 2 dagen bij je is. (Wij hebben geen invloed op de eventuele drukte bij de pakketbezorgers en zijn hier ook niet aansprakelijk voor).
Wil je het ophalen dat is ook mogelijk hier voor sturen wij je een mail wanneer je bestelling gereed is met een dag en tijds vak wanneer het klaar licht. Kan het niet? Dan maken we wij een nieuwe afspraak met jou. Bij het afhalen moet je wel je bestelling kunnen aan tonen dus neem het factuur met je mee.
Stap 3. Betaalwijze
De volgende betaalwijze geaccepteerd. Wij zullen in de toekomst meerdere betaal wijze toevoegen.
- IDEAL
- Paypal
- Credit Card
- Bankcontact
- Apple pay
- SEPA overboeking
De betaling zal via Mollie gaan.
Stap 4. Bestelling afronden
Nog een klein stukje en dan is je bestelling bij 152 Living klaar. Controleer nog 1 keer als alles wat je hebt ingevuld goed na. Zijn de gegevens goed ingevuld? zoals je naam, adres, E-mail adres, verzend wijze. Staat dat goed klik dan op ''plaats bestelling''. Na het betalen is je bestelling rond en gaan wij aan de slag met je bestelling. We pakken je bestelling in en melden het pakket aan bij PostNL. Je krijgt van ons een E-mail met dan alvast een track and trace nummer. Hebben wij je pakket afgegeven bij PostNL dan krijg je weer een E-mail met daar in een verzendbevestiging.
Je hebt ook nog de mogelijkheid om een account aan te maken om je volgende bestelling sneller te plaatsen ook kan je dan een verlanglijstje aanmaken en je geplaatste bestellingen terug vinden.
De bestelling zal binnen 1 a 2 dagen bij jouw aan komen dit kan afwijken door eventuele drukte bij de pakketdienst.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor eventuele schade die kunnen oplopen aan het pakket. Mocht je pakket toch met schade bij je binnen komen dan dien je binnen 24 uur een E-mail te sturen naar: info@152living.nl met hier in duidelijke foto's van het product + doos en verzendlabel. Wij kijken dan naar een oplossing. Heb je een van deze dingen niet dan kunnen wij je niet verder helpen en zijn wij verder ook niet aansprakelijk.